Development of indivudual learning trajectories for bachelor students

Abstract


The article deals with methodological and methodical problems within development of individual learning trajectories for bachelor students. It also describes a model of learning in the conditions of asynchronous education.

About the authors

Elena Vladimirovna Goncharova

Nizhnevartovsk State University of Humanities

Email: mdino@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заведующий кафедрой методик дошкольного и начального образования; Нижневартовский государственный гуманитарный университет; Nizhnevartovsk State University of Humanities

Raisa Michailovna Chumicheva

Southern Federal University

Email: ipprgpu@mail.ru
доктор педагогических наук, профессор, заместитель директора Института педагогики и психологии; Южный федеральный университет; Southern Federal University

References

  1. Виландерберг А.А., Шубина Н.Л. Новый учебный процесс: коротко о главном. СПб., 2007.
  2. Козырев В.А., Шубина Н.Л. Высшее образование России в зеркале Болонского процесса. СПб., 2005.

Statistics

Views

Abstract - 0

Article Metrics

Metrics Loading ...

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies